Forum > Algemeen Forum

Wat kosten jullie nou?

(2883 reacties. Pagina 121 van 289)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
28-3-2006 14:46
Ik ben het met je eens dat foto's ook belangrijk zijn. Maar foto's zeggen hoogstens iets over de representativiteit van je show, en niet over de sfeer. Daarvoor zijn juist referenties weer erg handig.

Zelf ga ik voor een combinatie van beide.
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
28-3-2006 15:24

tomvz20 schreef:

Wij zijn onze "dap-tijd" voorbij en werken nu met de wat betere merken. Dit is niet alleen prettig voor onze gasten maar vooral voor onszelf!
Alsof een gast dat zal merken. Het gaat immers om de muziek. Ik heb nog nooit een "pro" cd speler gehad shut up :X

Niek schreef:

Wat ik probeer aan te geven is dat wij bijvoorbeeld best eens met BZN, Jannes en Wolter Kroes gewerkt zouden kunnen hebben. Wie vraagt dat na?
De muziekwereld is klein, heb je slechts 1x met ze gewerkt dan is de referentie te "verwaarlozen".
Werk je echter vaker met deze artiesten, of werk je veel samen met een artiestenburo dan zal dit zeker een goede referentie kunnen zijn. Zelfs al heb je de mooiste show en werk je met de beste apparatuur, wil dat nog niet zeggen dat jij alles voor elkaar hebt.

Sylvia]Het is overigens wel zo netjes en correct om mensen die je noemt als referentie te laten weten dat zij zijn genoemd als referentie.

De referentie moet wel degelijk op de hoogte zijn, anders heeft het totaal geen zin. Ook moet je 100% zeker weten dat je wat aan de genoemde referentie hebt.

Niek schreef:

Referenties zijn uberhaupt niet betrouwbaar.
Dan is het geen goede referentie wink ;)

Velen halen echter de referenties en "waar wij zoal geluid hebben verzorgd" door elkaar heen.

Martin.
kvm entertainment
Tomvz20Standaard Lid
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
28-3-2006 16:59

Victor schreef:

OmErta schreef:

Volgens mij heeft hij nu al ander materiaal.
Ik mag wel zeggen: materiaal waar je tong spontaan van uit je mond gaat hangen! razz :p
kgeef toe was beetje overdreven om op mn verjaardag die scanners te hangen :p mar khad ze net binnen en ja als je dan eens een feestje in je huiskamer mag geven ook gelijk maar even goed gedaan.
Maak je niet te druk over de foto's op de website. Ik geef toe een updatje zou geen kwaad kunnen. Ik zal dat binnekort eens (laten) doen.

En voor sylvia alle referenties weten dat ze bij ons op de pagina staan. hier hadden ze geen problemen mee. Nu moeten wij het trouwens niet echt van de website hebben mond-op-mond reclame levert ons de meeste boekingen op.
DJbooths (dot) nl
KVMVIP Lid (†)
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
28-3-2006 17:41

tomvz20 schreef:

Alle referenties weten dat ze bij ons op de pagina staan.
Naar mijn idee is het duidelijk een lijst van "waar hebben wij gedraait".

Mede vanwege:
En verder natuurlijk veel drive-in shows op familiefeesten en verjaardagen!
Een duidelijke referentie is b.v.:
Dhr. Jansen, zalencentrum xxx, en dus niet DerdeWerelddagfeest KSE, Etten-Leur. KSE is overigens 2 maal vermeld.

mond-op-mond reclame levert ons de meeste boekingen op.
Weet je vriendin hier ook van? wink ;)

Martin.
kvm entertainment
Tomvz20Standaard Lid
Sinds: 18-6-2005
Laatste: 12-7-2017
28-3-2006 20:44

KVM schreef:

Weet je vriendin hier ook van? wink ;)

Martin.
ik ga even het zout halen razz :p
bedankt voor de tip van dubbele referentie
DJbooths (dot) nl
Emile SchuurStandaard Lid
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
3-4-2006 16:00
He mensen, hier een overzichtje van mijn drive-in show:

Geluid
1x Behringer DX 1000
1x Numark cdn 35
1x Phonic xp 1000
2x HK audio PR 115

Licht
8x par 56
2x slidebar 4
1x Small Mushroom
1x Dataflower

geluid
overzicht
's avonds
licht
overzicht2

Wat vinden jullie nou dat ik kan vragen voor een avondje van 4uur met deze set?

Greetz Emile
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
3-4-2006 17:51
Op zich ziet je set er best netjes uit, goed verzorgd basislicht + effectjes, nette cases, leuke speakertjes. Hoewel je met 15 nog vrij jong bent zien de foto's op je website er wel naar uit dat je publiek van alle leeftijden kan vermaken. Ook je website ziet er prima uit, het komt op mij allemaal vrij professioneel over.

Ik denk dan ook dat je huidige tarief van 125 euro best een stukje omhoog kan, probeer eens rond de 200 te gaan zitten... het is natuurlijk ook maar net wat je klanten willen betalen, wat je concullega's vragen etc, maar ik denk dat 200 niet te veel is...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Victor JuniorStandaard Lid
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
3-4-2006 18:38
Hehe, Emile, niet mij gaan wegconcurreren he laugh :D . Opzich wel redelijk tarief, kan je eventueel wel opkrikken naar 150euro afhankelijk van je klanten... voor de outsiders, ik ken emile via school, ik ben daar Supervisor van het technisch team en hij zit ook in dat team. (Tis wel te zien dat t een leerling van mij is razz :p .) Dat connectorpaneeltje ken ik ergens van trouwens wink ;) .
Nette show.
Waar zit de cut op dit apparaat?
Emile SchuurStandaard Lid
Sinds: 5-2-2006
Laatste: 6-2-2016
4-4-2006 09:52
Ik zat er al op te wachten dat jij hierop zou reageren razz :p Maarja, je hebt me wel als opvolger gekozen voor de functie supervisor sneaky :V Haha razz :p
Maar mijn show is te vergelijken met de 'kleine' show van Victor (junior) en bij hem kost die € 130... Dus ik dacht inderdaad ook zo aan de € 150. Want precies wat YourLiVe zegt, tis maar net wat je klanten willen betalen, en ik hoor ze nooit over de prijs klagen... En verder heb ik niet echt concurrenten (op victor na (vindt die niet leuk dat ik hem als concurrent zie laugh :D )). Dusss, ik ga de boel maar eens wijzigen in € 150...
Drinken halveert je leven maar je ziet dubbel zo veel.
Maarten-squareStandaard Lid
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
9-4-2006 16:26
2 x bewerkt. Laatst door Maarten-square op 9-4-2006 20:55
Wij vragen 8 euro per uur. Ik weet dat het weinig is maar we draaien vooral op huiskamer feesten en soms op de sportclub ofzo. We hebben:
4 par 56 spots
4 soort bouwlampen met barndoors
1 moonflower
1 stroboscoop (60 watt)
1 Showtec Blizzard
2 Raveland ashamed :$ shut up :X boxen van 400 watt (worden binnenkort vervangen)
1 versterkertje 2*100 watt (wordt binnenkort ook vervangen)
1 lichtbrug
1 rookmachine (antari f80z)
1 computer met liedjes (1300 ofzo)
1 bol die alle kanten op kan draaien
Rest: blacklightje, kabels, lichtcomputer (lm400) enz. enz.
Zouden we meer kunnen vragen?
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)