leeftijd voor evenementen
(41 reacties. Pagina 2 van 5)Moderator(s): Dré
DréAdministrator Uit: Nederland Sinds: 17-11-2001 Laatste: 11-11-2024 Berichten: 13473 | 25-5-2003 00:42 |
rick schreef: ja want het is precies hetzelfde als in dat andere berichtDe enige manier waarop dit kan gebeuren is als je op "back" drukt en daarna WEER op "verstuur". Da's niet een browser of software fout, da's een domme user fout! | |
-- Pardon my French, I'm Dutch -- | |
Mr_jowsStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 7-2-2003 Laatste: 16-10-2013 Berichten: 765 | 25-5-2003 20:12 |
Ja en als die liefhebbers (zoals ik ) nou eens 15 zijn? Dan klopt je theorie dus niet meer. Jij vertelt dus dat de echte liefhebbers allemaal boven de leeftijdsgrens liggen en dat slaat nergens op. Lees nu goed wat ik schreef:"Vorig jaar op sensation white zag ik gewoon meisjes van 14/15 rondlopen. Als je later (me vader had TMF opgenomen) een interview ziet met ook zo'n groepje meisjes met een breezer in hun hand en zeggen (HIER KOMT HET) dat ze met hun 'pappa' mee zijn gegaan. Hun leeftijd was (vroeg de interviewer) gem. 15 jaar... Nou sorry hoor!! Laat de echte liefhebbers van dit soort feesten heengaan." Tjah als je het bovenstaande nou leest (LEZEN!), wat denk je dan dat ik bedoel met "LIEFHEBBERS"??? Waarom denk je dat Duncan (van ID&T) geen SOAPIES meer op zijn feesten wil hebben?? Ik heb het dus over de mensen die heen gaan omdat het een hype is.... Er zijn ook mensen die gewoon ECHT liefhebbers van de muziek zijn en een lekkere avond willen feesten. Ik vind het sneu dat die mensen niet heen kunnen en dat daar dus een paar figuren voor in de plaats zijn heengegaan die om 3.00 al weer naar huis moeten, omdat hun pappa en mamma dat willen. Je kan lullen wat je wil, maar de meeste meisjes van 14/15 jaar luisteren maar naar een (of twee) dingen: R&B en boybands (misschien zelfs naar JIM ). Wat hebben die nu met trance en techno? Bij de jongeren komt trance en dan met name HARDSTYLE/HARDHOUSE en HARDCORE steeds meer op. Dan nog (sorry musickid) vind ik een leeftijd van 15 gewoon te jong. Ik begrijp wel dat je naar bijvoorbeeld MoH wil, maar goed, ik wilde op mijn 15e ook al autorijden, maar dat mocht ik gewoon ook niet.... Grenzen zijn grenzen.... Maar blijf gewoon kaartjes kopen, want als je er in komt, dan kom je erin en ga je lekker feesten!! Daar niet van! Ik vind 17 een mooie leeftijd en daar blijf ik bij. P.S. Ik was ook 17 toenk voort eerst naar een groot feest ging! | |
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link! | |
Wesley vd HStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 27-11-2002 Laatste: 23-11-2014 Berichten: 397 | 25-5-2003 20:25 |
dus je moet 17 zijn damn moet ik nog langer wachten. shit zooi en hoe zit het met sensation enzo? | |
BazzStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 19-3-2003 Laatste: 27-6-2003 Berichten: 28 | 26-5-2003 10:55 |
Er zijn gewoon regels opgestelt waarin alle grote evenementen aan moeten voldoen. Dit is puur om de BEZOEKER te beschermen. Als je bijvoorbeeld 15 bent dan zijn je ouders eigenlijk nog verantwoordelijk voor je. Vanaf 18 wordt er van je verwacht dat je zelf de goede keuzes kan maken wat betreft drank/drugs (etc.). Als je als 15 jarige toch naar een feest wil dan moet je onder begeleiding van een meerderjarige (meestal 21 soms ook 18) komen. Dan kunnen ze nog aan de deur je weigeren om welke reden dan ook. Aangezien de organisator deels verantwoordelijk voor de veiligheid van de mensen binnen is kunnen ze 'kinderen' van 15 niet toestaan omdat deze over het algemeen makkelijk beïnvloedbaar zijn en drugs en drank meestal een grotere impact op hun hebben. Maarja je moet het natuurlijk altijd zelf weten. Er is verschil tussen 15 en 15.. Kijk wel uit. Ga niet met een groepje jonge vogels tegelijk naar binnen. Als ze een slechte dag hebben aan de deur dan kom je er niet in. En das zonde van je 45 pleuro. | |
Live life like the Bazz!! Geld moet rollen en als het niet kan rollen dan moet het vliegen!! | |
Piet FrietStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 21-3-2003 Laatste: 20-5-2005 Berichten: 120 | 26-5-2003 18:54 |
Ik moet zeggen dat die leeftijdsgrenzen op zich wel terecht zijn ondanks dat ik 15 ben en sta te springen om naar de volgende release-party van Bitte ein Beat te gaan. Ik hoor verhalen dat het naast de tijden 21.00 tot 06.00 er andere dingen gebeuren die niet geschikt zijn voor mensen onder de 17 (zoals drugs). | |
Doodgaan is wel het laatste wat ik doe :D | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 26-5-2003 20:32 |
denk eerder dat het komt de drankregeling... ze mogen geen sterk alcoholische dranken schenken aan mensen onder de 18. hoe hou je dat het best onder controle? gewoon niemand jonger dan 18 naar binnen laten! (en btw, ikzelf vind het ook een stuk gezelliger als er niet allemaal van die kleine koters rondhuppelen) | |
Music is what feelings sound like... | |
SybrandStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 11-5-2003 Laatste: 2-7-2005 Berichten: 212 | 26-5-2003 20:53 |
Daar ben ik het mee eens... Ook al ben ik nog maar 16, ik denk dat het niet zo super is als er allemaal van die kleintjes rondlopen... En het argument dat Hij geeft over dat schenken en zo, dat is een van de grootste voor de organisatie denk ik... Wij hebben op school ook fuiven gehad in alcoholtent, mochten mensen onder 16 niet komen, alleen al gewoon omdat het dan te moeilijk te controleren wordt voor die tent, en dat willen ze neit | |
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 26-5-2003 21:17 |
Sybrand schreef: En het argument dat Hij geeft over dat schenken en zo, dat is een van de grootste voor de organisatie denk ik... Wij hebben op school ook fuiven gehad in alcoholtent, mochten mensen onder 16 niet komen, alleen al gewoon omdat het dan te moeilijk te controleren wordt voor die tent, en dat willen ze neit | |
Music is what feelings sound like... | |
Dj NathanStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-12-2002 Laatste: 23-1-2013 Berichten: 271 | 26-5-2003 21:51 |
Sorry hoor maar op q-dance feesten (van qlimax dus) moet je al 18 zijn terwijl ik nog maar 14 ben ik ik wel van deze muziek hou en zeg nou niet dat ik er van hou omdat iedereen er van houdt dat klopt niety ik luisterde al tecnho toen nog niemand bij ons op school dat deed. Ik vind een leeftijdsgrens balen maarja het is niet anders. | |
Pearl 2000 in da house!! | |
RonnieBStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 2-1-2003 Laatste: 29-7-2019 Berichten: 690 | 26-5-2003 21:53 |
mja, als er allemaal van die dronken kiddies rondrennen (NOFI uiteraard), dan denk ik dat de 'oudere' dat nou niet echt gezellig vinden... ik zou me er iig dood aan ergeren... | |
Music is what feelings sound like... |