Forum > Algemeen Forum

Stel je even voor...

(355 reacties. Pagina 15 van 36)
Moderator(s): Dré
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
10-8-2004 22:23
Ik ben Mark
Ik woon in Friesland
Ben 14 jaar jong razz :p
Ik heb samen met me broer een drive in ( www.dutchspiders.nl )
Ga naar de derde klas vmbo teoretisch techniek electro doen.
ummm dat was ut wel wink ;)
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
John_voofStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2003
Laatste: 12-5-2016
Berichten: 206
12-8-2004 16:10
Ik ben John, ik ben 15 jaar oud en kom uit Schijndel (das bij Den Bosch in de buurt).
Ik volg momenteel een Gymnasium opleiding en sta op het punt te beginnen met draaien.
Ik heb verder nog weinig draai ervaring, maar ik zal zien wat er van terecht komt. Eerst maar eens een jaartje bedroom-dj'ing laugh :D wink ;) . Nou dat was het dan wel zon beetje, ik zal jullie nog wel eens een keer tegenkomen op dit forum.
See you!

John
TimmerinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2004
Laatste: 21-1-2010
Berichten: 12
15-8-2004 20:20
Nou zal ik me ook maar is voorstellen razz :p
Mijn naam is Tim Wilderink, ben 17 jaar oud en kom uit Venhuizen (dorpje vlak bij Enkhuizen).
Diploma gehaald voor VMBO TL en ga nu naar het CIOS in Alkmaar.
Ik ben ong. 3 jaar geleden begonnen met draaien, mee met een kennis die bij een drive-in show werkte. 1.5 jaar geleden ben ik me gaan verdiepen in allerlei apparatuur rondom een drive-in. Ong. een jaar geleden ben ik met een vriend een eigen Drive-in Show begonnen, wat nu wel aardig loopt. Druk bezig met het aanschaffen van diverse apparatuur en alles eromheen... wink ;)
We hebben een eigen website: www.wimsen-timmerink.com maar over een paar weken een gehele nieuwe flash site en nieuwe lay-out laugh :D (is te vinden op forum, drive-in show websites)

Greets,
Tim
Gr. Tim
DjvatoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2004
Laatste: 18-11-2008
Berichten: 11
17-8-2004 11:27
Ik ben DJ Vato maar normaal gesproken gewoon Björn Franken, 21 jaar, kleuterschool->basischool->VWO->HBO Hogere Informatica->HBO Grafimedia op dit moment.

Sinds 2000 draai ik al door heel Nederland club/oldskool house, ik heb in zo ongeveer in alle soorten tenten gedraaid. Van grote clubs zoals Lexxion, Starlight of 2 Brothers met duizenden mensen tot feestcafe's en kleinere pubs. Buiten het draaien om ben ik ook nog in de weer met het woordenspel als MC in Nederlands/UK Garage.

Normaal gesproken draai ik club/hardhouse alles vanaf Saxo tot Marco V. Verder draai ik ook vrij veel oldskool house uit 1990-1995.

Ohja, en voor ik het vergeet: GeminiPT2100's, StantonAL500's,GeminiCDJ20's,Dateq XTC Mixer,Behringer UB802 studiomengpaneeltje,MXL990 Mic,Audiophile 2496 geluidskaart en natuurlijk mist ik een paar steekjes..
M|A AudiotechniekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-7-2004
Laatste: 18-3-2013
Berichten: 289
23-8-2004 20:12
Ik ben Martijn Adegeest;
13 jaar oud;
heb me eigen kleine drive-in, het stelt niet veel voor;
heb vorig jaar mijn lich&geluid diploma gehaald en ik help af en toe in het theater;
Verder heb ik niet echt veel te melden.
De laatste doet het licht uit
Mr. EdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2003
Laatste: 6-5-2015
Berichten: 1532
24-8-2004 01:05
Hmm, weet neit of ik me voorgesteld had nu wel of niet..? shocked 8O maargoed;

Edie Wojciechowski, 18 jaar oud (sinds 7 Augustus) ik wil me puur richten om geluidsversterking te doen, van carnavalswagens tot kleine bandjes. Indien nodig helpt Michael (Hebebe van 't Forum) mee voor het licht en meubel(s) samen met Sander.

Ik hou me vooral actief nu op filmgebied, aantal projecten staan in de planning dit jaar nog. Apparatuur is niet bijzonder veel, maar ik ken er mee vooruit. Misschien met wat geluk eindelijk een echte vriendin razz :p (Caroline..) uhm, woon in Heerlen (Limburg) hobby's zijn dus bovenal Muziek en Film. Kermissen zijn ook leuk om te bezoeken, werken doe ik ook. Af en toe ochtendkranten, maar zowieso elke dag werken als interieurverzorger in de Openbare Universiteit te Heerlen.

Verder weinig te zeggen, drink (bijna niet), rook niet. Geen tattoo's of piercings.

BIjvoegen op MSN mag altijd, edie_wojciechowski At Hotmail punt Com
Verwijderd070223Account Geblokkeerd
Uit: -
Sinds: 27-8-2004
Laatste: 10-4-2007
Berichten: 29
27-8-2004 01:59
Naam:
Jasper Hermsen
DJ Naam:
Kiwi
Leeftijd:
26
Draait:
Techno en electro
Draait vanaf:
1995
Eigen site:
www.dj-kiwi.nl
Favo online platen zaken:
www.decks-records.com
www.rare-records.com
Favo platenzaken:
www.kompakt-net.de/
www.space-hall.de/
www.hardwax.com/
Huidige apparatuur:
2 x Technics SL1200 MK2
Dateq XTC
Redsound Cyloops
Boss Dr sample SP202
Sennheiser HD 25
Behringer Ultrafex
Behringer Autocom pro
2x JBL control 25 monitor
Sony actieve Subwoofer (over van een home cinema set)
DAP Club 500 versterker.
BihcaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-7-2004
Laatste: 4-10-2008
Berichten: 28
28-8-2004 09:49
Naam : Rens
Bijnaam : Bihca ( is geen djnaam of iets dergelijks )
1-3-1977 Middelburg

Ik heb sinds een jaar of 10(denk ik ) een drive in show.
De laatste jaren minder aktief achter de cdspeler, daarvoor nemen we andere mensen.
Ik vind het leuker om een feestje te organiseren, op te bouwen en vervolgens ook
weer een keer afbreken.
Ons laatste project was Groove2chill Summer sessions ( www.groovetochill.nl )

Verder ben ik werkzaam in de Piek, een poppodium in Vlissingen als vrijwilliger.
Daar verzorg ik de lichtshows en het onderhoud van de lichtinstallatie.
www.depiek.nl

Daarnaast weer vaste lichtman van de band NoCode, een zwaar progressieve band
www.nocodemusic.nl
Mocht er iemand interesse hebben voor een boeking ( people.zeelandnet.nl/rboshoven/nocode/nocode

Ook nog freelance lichtman voor andere bands, waaronder bijvoorbeeld Brickhouse, Boaz Black en Airsculptures.

Van de week is er mij een baan aangeboden bij een licht en geluidsbedrijf bij mij in de buurt, maar zijn nog bezig met onderhandelen.

En als het goed is, volgend jaar medewerker van het Beachboom feest. www.beachboom.com

tot zo ver...
Naam:
Jasper Hermsen
DJ Naam:
Kiwi
Leeftijd:
26
Draait:
Techno en electro
Draait vanaf:
1995
grappig trouwens, ik heb toen het licht verzorgd!!!!

(ik bedoelde toen jij moest draaien in de piek op het groove2chill feest)
DJ ChrisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 21-12-2007
Berichten: 290
13-9-2004 20:23
Ik loop hier al een tijdje mee, maar heb me nog nooit voorgesteld.

Ik ben Chris Rangelov
Ben 14 jaar
Woon In Den Haag
Heb al 2 jaar een eigen Drive In Show
Favo Muziekstyle: Hardstyle,Hardcore,Trance
Gear:
VMX 300 (binnenkort: Apollo,Synq,Lpm 7.3)
Dap 800d
1x RP 4000 mrd
100 platen
2x K-112
Versterker (phonic 860)
2x K-112 (en nog opzoek naar nieuwe subs)

Het is niet veel, maar ben ook pas 14

Groetjes Chris
alsof iemand erop let
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
20-9-2004 00:29
Ik bedenk me eigen net dat ik me nog nooit heb voorgesteld in dit topic razz :p

En dat terwijl ik hier al weer een geruime tijd kom.
Nou oke ff snel dan.

Naam is Reind Dooyeweerd, woonachtig in het pitoreske dorpje op de veluwe wat ze Harderwijk noemen. (ja bij flipper en z'n vriendjes).
In het dagelijks leven werkzaam in de horeca, iets waar ik nooit bewust voor gekozen heb aangezien ik diergeneeskunde zou gaan studeren op mijn 18é. Helaas is dat er allemaal niet van gekomen (achteraf is makkelijk lullen wink ;) ).

En tegenwoordig meer geintresseerd in de gear dan het draaien zelf. Dat was het wel zo'n beetje laugh :D
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)